tiistai 12. huhtikuuta 2011

Huulirasva maistuu hirveälle

Yäk, Medi Softin huulivoide on kamalan makuista! Mut tosi apu rohtuneille ja kuiville huulille <3
Eli hyvä kun ei huulet ole valkosina tätä voidetta... Hintakin oli edullinen, suomalainenkin tuote vielä. Sijaisapuna toimii Blistex sensitive. Se perus vihreä Blistex on sellanen, jota ostetaan aina kolme per talvi ja hukataan viikon päästä. Ihan totta! Sitten seuraavana talvena löytyy pahalta maistuvia huulirasvjoa. Ei, en mä maistele niitä, mutta jäähän huulille se maku rasvasta ja kun niitä sitten puristelee yhteen/saa toisen huulilta niin kielen makunystyrät maistaa sen huulirasvan.
Muistan omistaneeni joskus ihanan Seppälän glitterhuulirasvan, se antoi huulille vaaleanpunaista blingiä ja marjaista makua. -nam :p Joitakin vuosia sitten ostin Fantan huulirasvan, se ei maistunu kyllä yhtäään Fantalle :/

On tääkin blogiaihe.. :D Kuka nyt kirjoittaa huulirasvojen makueroista?
No minä, mutta muita?

-------------------------------------------------------------------------
HEUREKA! -julistus!

Tänään, tiistaina 12.4.2011, julistan kaikille lukijoilleni päiväni keskikohdan olleen siinä kun opin käyttämään työpaikkani oven lukitusta! Aikaisemmin tajusin vain sen lukituksen mutta tänään minulle selvisi se, kuinka se saadaan myös päiväkäyttöön. Hiphei! Ja kyseisessä yhdistyksessä olen ollut töissä vain elokuusta lähtien.... :D
-------
Tajusin myös, että kuukauden päästä olen vuosilomalla :) ja vietän toivottavasti jossain merkeissä myös poikaystävän kanssa J.V.Snellmannin muistopäivää sekä meidän toista vuosipäivää <3 Saatte itse päätellä, kumpaa edellä mainittua lähinnä juhlistamme jossain vaiheessa kun vain molemmille sopii töiden puolesta :)
Kyl mä ainakin haluaisin ulkona käydä syömässä joko lounaan tai illallisen, riippuen toisen osapuolen työvuoroista...


Tällaista erinäistä siis tähän päivään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti