lauantai 9. huhtikuuta 2011

Kaikesta huolimatta -runo

Vaikka olen välillä suloinen,
niin kuin turkinpippuri,
tulistun ja mökötän,
rakastat minua,
Vaikka olen välillä ärhäkkä,
niin kuin minttujäätelö
makeilen ja neiteilen,
rakastat minua,
Vaikka olen välillä minä,
niin kuin peilikuva,
imitoin ja ristitriitautan,
rakastat minua

Vaikka olet välillä outo,
niin kuin koiranpentu,
lojaali ja rasittava,
rakastan sinua,
Vaikka olet välillä älykäs,
niin kuin kuningastenkingi,
itsepäinen ja karismaattinen,
rakastan sinua,
Vaikka olet välillä niskuroiva,
niin kuin jukuriaasi,
ilkikurinen ja idiootti,
rakastan sinua,

olet ihmeellinen,
olemme ihmeellisiä,
rakastamme toisiamme

1 kommentti:

  1. Loppu vähän omasta mielestä lässähti, mutta ehkäpä parantelen tätä. Rakastan poikaystävääni silti vaikka runo muuttui liian siirappiseksi :D
    Muru, love you<3

    VastaaPoista