tiistai 5. huhtikuuta 2011

Mat. 19:21

Töiden jälkeen piti käydä kaupoilla ostamassa töihin lapsille aamupalatarpeita ja automaatilla.  Ihmisiä oli ihan sikana ja tomaatille jonottaessa kristillisen Hyvä sanoma lehden jakelija tuli luokse. Otin lehden ja jäin miettimään jotain syvällistä kuten: Miksi jonotan automaatille josta saa rahaa? Sitä rahaa tarvitsen -ööö- terraarioon Lumolle (sen saan torstaina :) ) ja -ööö- hmmm.... Niin, kauppoihin joissa ei kortti käy. Ja miksi mä oon menossa kauppoihin?
Koska mä -öö- tarvitsen sieltä jotain, suklaata, karkkia?
Juu-u.
Tuli vaan niin hölmö tuhlaileva olo tuossa tilanteessa. Sitten jäin katsomaan kuinka vesi tippui katolta kahteen eri kohtaan kerroksittain, niin että pisarat muodostivat koko ajan hienon sarjan. (tosi selkeä kuvaus mut niin)
Tää merkintä on nyt vähän uskonnollisempi mitä yleensä mun muut merkinnät, mut tuonpahan tänkin luonteenpiirteeni, elämäntapani ja voimavarani esille. 
" Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua" -Mat. 19:21-
Tuo kohta vaan tuli mieleen :) Erittäin helppo lukea ja aika helppo ymmärtää mutta niin vaikea tällaisen ihmisen toteuttaa.

Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti