maanantai 25. huhtikuuta 2011

Minä sanoo (11:41)
Mun lattialla on ÖTÖKKÄ!!!
Mitä mä teen??
Hän sanoo (11:41)
mun kahvikupissa oli eilen muurahainen...
Minä sanoo (11:41)
hihhihh  :p


Eli kesä tulee, kun kaikenmaailman ötökät alkaa liikkumaan sisälläkin...

Pelasin eilen murun kanssa Call Of Dutya :P Vähän oli siistiä, olisin voinu jatkaa koko yön sitä! Taisi kaksi tuntia mennä ihan tosta noin vaan :D Pelattiin sitä Zombie osiota Black opsissa. Päästiin jopa pari kertaa viidenteen roundsiin ja sit tyhmät koirat tuli ja söi meidät >.<

Vähän olen ylpeä, mun puhelinlasku oli vain 13,00€ :))) En tiedä miten, mutta kuitenkin :D Ja mitenhän toi liittyi mihinkään :D
Mulla on hyvä päivä, toivottavasti sullakin on hyvä päivä :D
Vihiii!!!! Aurinkoa ja kesämekko <3
I like!

Koulutin eilen Rexiä, harjoiteltiin ovikäytöstä. Avasin ulko-ovea ja käskin Rexin olla paikalla, se jopa tajus sen muutamien toistojen jälkeen :) Mut ei enää sitten kunnolla, kun joku oikeesti tuli ovesta...

Miukumauku.

Lauantaina oli hauskaaa, vietettiin siis niitä 20 v. synttäreitä :)
Etsittiin suklaamunia ja täytettyä shottilasia :p Paikallisessa oli paljon väkee, pitkään aikaan niin paljon ollu porukkaa siellä, mut kivaa oli vaikka väsyttikin enemmän kuin vähän. Eikä eilen ollu edes huonoaoloa, tosin ei siitä vähästä pitäis huono-olo tullakaan (:

Pakko kyllä tejä jotain, niin hirveesti energiaa auringon ja kolmen kahvikupin jälkeen 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Gadgetissa oli virhe