perjantai 15. huhtikuuta 2011

Se tunne kun luulee juovansa jotain muuta

Otsikko ei viittaa alkoholiin.
Luulin äsken juovani mehua, mutta tajusinkin juovani sekunda jaffaa (Sip Solo orangea). Sitten asennoituun niin, että juo mehua, äkkiä se onkín jotain hiilihapollista sokeria. Olin ajatellut juuri limsan väristä Marlin Vitalia ku hörppäsin, kai mun mielikuva jotenkin muokkautu :D
Lumo nukkui toissa yön "ulkosalla", se teki pesän juoksupyörän taakse nurkkaan paperinpaloista. Eilen kun heräsin töihin, se nukkui pienellä sykkyrällä nurkassa kasan alla. Juuri ja juuri erotti sen korvat sieltä. Sitten se vähän käänteli päätään ja ihmetteli kun valot syytyivät. Se oli aika lutuinen <3

Äääh, tuntuu nyt ettei mene niin ok:sti kuin voisi. Aihetta en kerro tässä, jotain henkilökohtaistakin pitää olla :)
Mut on vaan vähän kurjaa. Ehkäpä tää taas tästä lähtee :) Vertaisisin autoon, mutta meidän Saab on nykyään sellainen, että on ihme jos lähtee käyntiin ekalla. No, nyt kyl toisaalta on saabmainen olo...
Möhhöh.
Parisuhde on silti ihan ihana, siinä ei ole mitään :)

Miten paljon toisesta täytyy pitää, että jaksaa toisen kärttyisyyttä? Siis, musta tuntuu välillä, että olen kauhea tyttöystävänä, jos olen väsynyt/nälkäinen/huono päivä sanon mitä sattuu ja miten sattuu. Silti en jää ilman halausa tai muuta. Ihmeellisen ihania ihmisä sellaiset <3

Rex oli tänään ihan sekaisin. Lähdettiin vähän kävelemään, niin se sit hyppäs mun korkuisen penkan päälle ja sekoitti itsensä Flexin kanssa. Hihhih -.- Mä jouduin kiipeämään penkkaa vasten, jotta sain sen selvitettyä kun ei suostunu/päässy alas. Se ois kyl ollu vaarallistakin, kun flexi oli pari kertaa sen suusta ja tassujen ja mahan ympäri. Älkää kysykö miten, mut tämä tapahtui kahdessa sekunnissa. Eräs nainenkin kysyi että onko jokin ongelma, kun ärhentelin itselleni ja koiralle. Olin ihan hieman vain pahalla päällä....

Nyt on vähän parempi olo kun sai jotain kirjoitettua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti