sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Kissat

Nukuin viime yönä lähemmäs 13 h. Siis oikeasti, kuinka joku voi normaalisti nukkua niin pitkään?
Näin unta, että olin lähössä risteilylle parin ystävän kanssa ja sitten olin lähössä parin randomin kanssa Tuuriin ostamaan mekkoa. Sitten kun oli niin hämärää, niin aattelin kellon olevan tosi vähän... :D

Kerkisin vähän aikaa pelaamaan Dragon age ykköstä pleikkarilla, se on muuten ihana peli.
Eilen menin yhtä tehtävää siinä mitä veljeni sanoi,  että tee se niin ja niin. Mutta kun painoin kerran väärän vastauksen keskustelussa, niin loppu menikin ihan eri tavalla siinä :D won't ei ole want :D Lukuvirheet <3  Mutta, mielestäni tehtävä päättyi paremmin, pelastin ihmissudet takaisin ihmisiksi -vaikka osa tyypeistä ei nyt diggaa kun muka tapoin yhden leirin pomon, mut mun mielestä se vaan uhrautu eikä kukaan sitä tappanu.
Mut anyway :D Toi peli on ihuna, siis roolipeli, jossa vaikutetaan itse pelin kulkuun.

Näin päivällä kolmea ystävääni, saimme idean ostaa kinuskikastiketta ja dippiä sekä vihanneksia ja hedelmiä ja dipata niitä :)
Oli nam!
Kävimme katsomassa ystävän kissanpentuja, ne oli todella suloisia! Miiiumaaau <3
Poikaystäväni ei kommentoinut ajatusta, kun kysyin puhelimessa heti, että muutetaanko yhteen ja otetaan kissanpentu? :D
Mä vain olen allerginen kissoille :( Yhyy, ja mul on hamsteri...ja koira...

Mun käsi on muuten ihan mustelmilla, kun Rex on näykkiny, sentään on viikko aikaa ennen poikkarin ja muiden ylppäreitä.
Huomenna kolmanneksi viimeinen aamupäivätoiminnan hoitokerta itselläni. sitten viikon päästä loppuukin työt tuolla. Arvatkaa onko kesätöitä? Ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti