sunnuntai 28. elokuuta 2011

Huomenna!!!

Tiedän kyllä, että missään ei saa olla kolmea huutomerkkiä tai kysymysmerkkiä peräkkäin, paitsi ehkä päiväkirjoissa, mutta eikö tämä ole kuin päiväkirja?
Mut hei, huomenna alkaa mun unelma-alan opiskelut!
Ja mä muutan tänään uudelle paikkakunnalle, josta en tiedä paljon mitään. Vähän siistiä :D Omaan kämppään pääsen vasta torstaina, enkä omista vieläkään omaa konetta. Vähän ärsyttää, mutta on sitä joskus ennenkin ilman omaa konetta pärjätty. Nyt koitan veljen konetta ja mokkulaa, kun se ei toimi veljellä koulun asuntolassa kun taas täällä on täydet 3G:t :P (olipa vaikea kirjoittaa)

Eilen olin H:n ja J:n luona kahvilla, oli tosi kiva nähdä ystävääni ja hänen intistä lomille päässyttä kultaansa.Sain H:lta myös pari laatikollista kaikkea mahdollista keittiötarviketta :P Nyt ei tarvitse ostaa kauhoja tai lastoja ^^
Mun piti vain hakea laatikot H:lta, mutta laatikoiden hakeminen kesti öö viisi tuntia :D
Sain siellä ollessani puhelinsoiton T:ltä ja päädyin sitten yöksi kaupungin yöelämään. Pelasimme baarissa biljardia ja kävimme katsastamassa uuden, tai no joku aika sitten avatun pubin. Ihan siisti mesta, mutta jesta miten pieni se oli ja ihmisiä tuli ja meni. Kolmen aikaan yöllä taisin olla kotona peiton alla... Tänään sängystä ylös jo ennen yhtätoista. Ja, ei, en ole pakannut :D
Tai, vaatteet alku viikolle on ja lakanat ja pyyhkeet, mut emmä tiiä mitä muuta tarvitsen koulurepun ohella o.O
Kamalaa muuttaa...
Ehkä mä surffaaan itselleni tietokoneen tilaukseen, että pääsen edes kahden-kolmen viikon sisään tätä päivittämään taas :P Ei, kyl mä viimeistään pyrin ensi viikonloppuna päivittämään tätä. Jos te vähäisitkään lukijat ette kaikkoa sinä aikana =)

Nyt, hastalavistababy ja buenosdayta vaan kaikille ja sunnuntain viettoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti