keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Palovaroitin testattu

Siivoilin tuossa jääkaappia ja otin sieltä vanhentuneita ruokia pois. Ei siellä ollu muuta kuin jugurtti ja currykastike nallerasiassa. Koska minulla ei ole tilaa keittiössä juuri ollenkaan, laaskin curryrasian odottamaan vuoroaan hellan levyn päälle. Aloin tiskaamaan ja totesin jossain vaiheessa, että maha kurnii. Lopetin tiskaamisen ja aloin paistamaan jauhelihaa ja keittämään tortelliinoja. Hetken päästä kummastelin kuinka kovaa vesikattila pihisee ja puhisee. Joo, kyllä aivan oikein. Olin laittanut väärän levyn päälle ja hyvää vauhtia nallepakasterasia currykastikkeen kanssa suli takalevyllä. Äkkiä nappasin rasian tiskialtaaseen ja avasin parvekkeen oven ja ikkunan käryn hälvennykseksi. Meni vajaa viisi minuuttia ennen kuin palovaroitin alkoi huutamaan. Jeejee. No ainakin toimii... :D
Ja onneksi täällä ei ole sellaista hälytystä mitä laitoksilla ja kouluilla on, olisi muuten paloautot koristaneet tämän kerrostalon pihaa ja minä olisin varmaan maksanut inhimillistä erehdystä monta vuotta.

Kävin tänään parin luokkakaverin kanssa kymmenen kilometrin päässä isommassa cityssä. Kävin eläinkaupassa ostamassa Lumolle herkkuja ja jyrsijänruohoa. Siinä on vain ohjeet saksaksi, että en osaa istuttaa niitä :D
SPR:n kirpparilta ostin Viidakkopoika kirjan <3 Aivan ihana, 1,5 € ja vuodelta 1952!!! Mun löytö pitkästä aikaa kirpparilta. Tosin ostin toissa viikolla tosi kivan mustavalkoisen huivi, sen hinta oli 0,50€

Meidän ihana seropihauvavauva Rex täyttää tänään vuoden! <3 Voi kun se on jo iso :D
Mulla on niiiin ikävä sitä ja joudun vissiin odottamaan ensi viikkoon, että nään sen, jos ei tule viikonloppuna katsomaan mua :)

Pitäis tehdä koulutehtäviä, mutta meidän verkkopalvelin kaatui, jeejee, enpä sitten tee tehtäviä. Voi kettu sentään!
Ehkä sitten siivoan vähän tätä sekamelskaa pienemmäksi ja heitän roskat ulos. Vielä kun ne voisi vaan heittää parvekkeelta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti