keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Greyn anatomia päivä =)

Nälkänen syö vaikka jänistä -paitsi jos se on tutun jänis.
Kauhea nälkä ja ruokana on riistakeittoa... sain valita: kermainen pyttipannu tai riistakeitto.
Mut ku kermainen pyttipannu on vaan niin plöhlöhmöh, siis sellasta tahnamaista inhottavaa. Söisin mieluummin tavallista pyttipannua :p Nyt siis saan tyytyä riistakeittoon, jota mun mielestä syödään vain syksyisin perheissä joissa metsästetään tai eritäin kovilla pakkasilla pakastealtaan paketeista sulatettuna.

Tänään tulee taas Greyn anatomia!!! Mut arvatkaa mitä, mä jätän sen kattomisen ystävien vuoksi tältä illalta.
Tuli ehdotus keilaamaan ja juoruamaan. Eihän keilaamista, juoruja, ja kahta ystävää voi missata <3 -eihän :D No ei!

Töissä olin mielestäni aktiivinen, vaikka yksi lapsi käski mun olla nukkumatta. Mä vain venyttelin samaan aikaan kun haukotutti :D Ihan pirteä mä olin ja varsin kun mut haastettiin Muuttuvaan labyrinttiin. Mulla ei vaan ollu tuuria tänään kun hävisin sen. No, ehkäpä huomenna uusi matsi 8)

Trallallaa, oiskohan ruoka jo valmista....

Yritin vääntää rautalangasta ja helmistä ristiä, mut siemenhelmet ja lanka ei halunneet olla yhtiestyössä, joten en sitten tehnyt korviksia. Jotain pientä korua voisi kuitenkin näpertää, vaikka kädet ovatkin niin kuivat ettei ne paljon kärsi tehdä mitään.

Nyt on pakko syömään edes paahtoleipä, paitsi että se on LOPPU ny :( yhyy, mitä mä nyt teen ö.ö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti