sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Juhannus 2011

Rex

 Juhannus oli ja meni. Vietin juhannukseni tänä vuonna poikaystäväni, ja muutaman muun ystävän kanssa frendimme luona. Rex piti vahtia kotona isän ja äidin kanssa (oli muuten aika vaikea saada Rex pysymään paikoillaan :D ) Menin alkuillasta poikaystävän luokse ja sieltä kävelimme frendimme luokse. Grilli oli sopivasti kuumana ja sain kevennettyä todella painavaa ruokavarastoani :p
Porukka pelasi Mölkkyä ja minä söin makkaraa -oli nälkä.
Jonkinlaisen puntaroinnin jälkeen päädyimme satamaan, jaolla jossa 5 meni veneellä ja minä ja kolme muuta autolla. Oli hauskaa :) Varsin kun vettä alkoi satamaan, meillä autoilijoilla oli vain erittäin hauskaa kun mietimme veneilijöiden oloja :D Viisikkokin pääsi paikalle noin puolen tunnin jälkeen meidän saapumisesta satamaan.
Siinä jonkin aikaa istuimme ja odotimme sateen menemistä muualle, vaihdoimme sitten osia, minä ja pari muuta menimme veneeseen ja toinen porukka hyppäsi autoon.
Loppu ilta/yö aamu puoli kolmeen asti meni jutellen ja hyttysiä tappaen. Aamu oli todella kaunis! Olisin voinut jäädä istumaan yhdelle sillalle, järvi oli tyyntä, kuu oli taivaalla sirppinä, usva hivuttautui veden päälle, linnut lauloivat ja ei ollut yhtään liian hämärää <3 Poikaystävälläni oli vain joku hoppu kotiin, enkä saanut jäädä ihastelemaan tunnelmaa. Hih, juu poikaystäväni ei ole yhtä romantikko kuin minä :D Tai ainakin niin olen ymmärtänyt -korjatkoon jos olen väärässä...?
Olin koko viikonlopun poikkarillani ja lauantaina podin taas jotain ihmeellistä suomen myötätunto krapulaa. Join yhden 0,33 siiderin eli darraa ei ollut, mutta päätä särki ja ilmeisesti joku migreenikohtaus oli koko päivän vähän yli neljään asti. Makasin raatona torkkuen poikkarin sängyllä ja sinä aikana muru sai pelata tietokoneella. Käy se niinkin :D Onneksi toi ihan järkyttävä särky lähti ja pääsi syömäänkin itse kokattua ruokaa. Illalla katsottiin vielä leffa ja mentiin hyvissä ajoin nukkumaan.
Täytyy sanoa, että oli aika ihana juhannus kaikkinensa <3
Mutta eiks oo aika ihana toi juhannuskokko mikä nähtiin järvellä? Niin mustakin :)

Suomalainen juhannus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti