maanantai 19. syyskuuta 2011

Tappakaa tää tauti

Palelee vaan ja kurkku kipeä, tää ei ole kivaa. jos olisin nyt ollu terve, olisin tällä hetkellä ryhmäytysleirillä. En ole jaksanut vaihtaa yöpaitaa tänään pois päältä, pitäis tässä kyl käydä apteekissa, mutta mitä jos pärjään vain minttuteellä ja hunajalla?
Sitten ei oo kyl huomiseks ruokaa... Mut käyn huomenna kaupassa?

Eilen katsoin sitten Monsterit vastaan Muukalaiset animaation. En kyllä kokonaan, kun aloin vähän järjestelemään kämppää ja tekemään ruokaa.
*hyrhyrhyr*, istun vilttiin kääriytyneenä tässä, en tiedä yhtään paljon mun kämpässä on lämmintä, mutta tuntuu ettei mun patteri toimi...
Mun pitäis laittaa kuvia koneelle -tai ulkoselle kovalle- kun nappailin eilen kynttiläkuvia :)
*Atsiiiusatsiuh*
Novalta soi Eye of the tiger... rasittava biisi, se on itessään täynnä jotain miehistä esikuvaa raavaasta ukosta. Joo, just niinku Rambo. http://www.youtube.com/watch?v=oJ7jBlnEL9k

Sit kans mua ärsyttää Samuli Edellmanin Ei mitään hätää -biisi. En tiedä mikä siinä ärsyttää, mut jotenkin se ei vaan iske muhun. Pidän kyllä Samulin musiikista, mutta en tästä.
Mikäs muu mua ärsyttää :DD

Lukijat, kertokaa onko teillä vastaavia ärsytyksiä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti