perjantai 14. lokakuuta 2011

Pikkuveli ja Bambukarhut

Jee, tänään on perjantai ja pääsen hakemaan pikkuveljeni kotiin viikonlopuksi koulusta. En ole nähnyt häntä pariin viikkoon ja ikävä kerinnyt tulla. Voin sanoa, kuten kaikki muutkin siskot, että mulla on paras veli!
Maikkol on 17, täyttää 18 ensi vuonna. Nyyh, ei se voi olla todellista, mun pikkuveli pääsee baareihin ja saa ajaa ajokortin. Miten tää aika voikaan kulua nopeesti tässäkin asiassa.
Vaikka tää teksti tuntuu siltä, ettei me tapella, niin ette uskokaan minkälaista kieltä ja huutoa täällä välillä lentää. Viime aikoina ollaan kyllä oltu kaksin kotona ja minä olen silloin ollut väsynyt ja ärsyyntynyt jostakin.
Emme sentään enä revi toisiamme hiuksista, pure tai raavi toisiamme :D On se elämä joskus ollut rankkaa :D
Maikkol on ihan best, opiskelee nuva-alalla eli mun seuraaja ;D Tosin nuva-alan koulutus poikkeaa vähän yhteisöpedagogista, mutta työnkuvat voi olla samoja.
Odotan jo innolla, että pääsen ajamaan ja näkemään veljeni. Jee :)
Siis mehän kerrotaan kaikki toisillemme. Tai no, ei ny ihan kaikkea kuitenkaan, siskon tapaan utelen siltä asioita ja kuulen sitlä uusimmat juorut meidän yhteisistä kavereista tai sen kavereista lähinnä. Sitten toivonmukaan se ottaa PlayStationin mukaan, että pääsen pelaamaan Drgon age Originsia läpi. Se eka osa on jäänyt ihan vähästä mulla kiinni, pelattavaa kuitenkin vielä riittää varmaan 15-20 tuntia.

Täällä on tosi nätti ilma, aurinko paistaa, mutta silti on viileää. Kaikesta huolimatta kaunista. Olipa mukavaa, kun lukijatkin ilmoitteli itsestään viime merkinnässä, lisää vastauksia silti kaipailen :)

Pitäisi lukea tenttiin, mutta arvatkaa kuinka paljon inspiroi Suomalainen yhteiskunta? Joo-o. Eilen luin sitä 20 sivua ja ihmettelin kun se ei etene, sivuja oli mennyt taakse päin ja luin samoja kohtia uudelleen ja uudelleen.
Arvatkaa mitä? Kaksi kuukautta ja kolme päivää niin me lennetään ystävän kanssa Frankfurtiin!
Tuli vain mieleen, kun kuuntelin tuota Bambukarhujen musiikkia. Bambukarhut oli muuten mun yks isoista suosikkisarjoista pienenä! Siis iiihana sarja!

Nyt täytyy mennä keittämään päiväkahvia, äitikin tulee kohta ruokatauolle ja sitten pääsen hakemaan tuota ihanaa veljeäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti