tiistai 19. huhtikuuta 2011

Green, yellow and red

En tiedä mistä otsikko tuli mutta kai se heijastaa päivääni.

Aamulla kun heräsin, olin ihan superväsynyt, aivan kuin en olisi nukkunut ollenkaan. Silti piti lähteä töihin. Töissä piti keittää kahvia, jotta en olisi niin väsynyt. Kun sain lapset kouluun vein mokkapaloja metsäliitontiloihin kahvitukseen.
Sen jälkeen palasin toimiston kautta aamuntyöpisteelle ja yritin tarttua hommiin. Lopulta (ties kuinka monen kahvikupin jälkeen) sain työn tehtyä :)
Tuossa vain alkoi särkemään selkää -ääää! Vähän kuin kääntyi niin sattuu ihan tosipaljon!
No, kivusta huolimatta kävin toivottamassa poikaystävälle hyvää työpäivää ja hakemassa oman powerballin, tilattiin molemmille yhessä torstaina :p
Sitä sitten tänään veivannu ton kipeän selän kanssa...

Jee, heti paljon parempi olo, kun  sai korotettua ääntä ja huudettua -tosin kylläkin äidille ja veljelle siivouksesta. Mutta silti :) Siis sain "riehuttua". Kuulostanpa pelottavalta.. O.o :D
Nyt on pitsa uunissa paistumassa mun nälkäiseen vatsaan, senkin takia olen äkäinen.
väyväyväyrrrrrrrärrrrmurrrrrärmuuurrrrrrrrrrrrärrrrrr.
Tänään melkein kaikki ihmiset, joiden kanssa tänään olen tänään ollut tekemisissä, ovat nähneet minkälainen olen a) väsyneenä b)nälkäisenä c) selkä kipeänä ja d) näiden kaikkien yhtiesvaikutuksen alaisena.

Musta tulee kyllä ihan hirveä ihminen silloin kun on väsy ja nälkä, kuten jo aikasemmin olen täällä todennut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti