sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Huidoin palloa

Olin eilen veljen, parhaan ystäväni ja veljen frendin kanssa katsomassa Pirates of the Caribbean 4:sta. 3D -näytökset on ihan siistejä, muttajos paikat ovat ekalta riviltä niin se ei ole kiva. Lasien yläreuna esti koko kankaan näkemisen ja mulla jumiutui niskat ihan kunnolla.
ärh, mulla ei meinaa toimia mese! Hööh. Ei kai mulla mitään asiaa sitten ollukaan kellekään.
Ostin myös yhestä ihanasta askartelupudosta helmitarvikkeita, sitten silmiin osui sellanen goottityylinen risti ja vieressä sellasia "timantti"nappeja, oli pakko ostaa molemmat ja liimata siihen ristiin ne. En vain tiedä teenkö kaulakorun siitä ja jos teen, millaisen. Ihan lyhyitä korupiikkejä olisi kiva olla, niin saisi sellasia  5mm. helmiä kivasti ketjuksi :)
Tein yhdet kullatut pidemmät korvikset, tarkoitus oli laittaa ne myyntiin, mutta kattoo nyt :p
Jos laitan kuvan niistä, niin kertokaa ostaisitteko? :)

Poikaystävääni näin tänään, mä odotin hartiahierontaa, mutta illansuunnitelmat vaihtuivat toisen kaveripariskunnan kanssa hengailuksi. Yritimme myös pelata tennistä, tai kaikki kolme muuta pelasivat, mä vaan huidoin jotenkin palloa... :D
Oli aika nätti ilma tänään <3

Imuroinkin tänään koko talon, tai siis olohuoneen ja keittiön  ja eteisen mut se vastaa meillä koko taloa. Makuuhuone, pukuhuone ja vessa on isän ja äidin siivousaluetta.
Tekisi mieli tehdä vielä korvikset, mutta ei meinaa jaksaa.... Silmät painuu kiinni väkisin. Ehkä täytyy jättää huomiseen.

Hyvää yötä kaikille, jos joku tätä illan suussa lukee.
Kuulemiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti