sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Zombeja yössä? o_O

Täytyy sanoa, että yksi varmasti kesän odotetuimmista viikonlopuista on aika lopuillaan.
Ihan huippua on ollut! Perjantaina näinkin paria ystävää V:tä ja S:ää, kävimme pitsalla tai no, pitseriassa syömässä. Kukaan meistä ei ottanut peruspitsaa. ja hei! mun vakiopitserian aterimet on vaihtunut muovisiin :O

Toivon, että siellä oli vain rikki astianpesukone tai astianpesukone ei ollut kerinnyt pesemään astioita kun pitseria oli kyllä aika täynnä siinä vaiheessa...
Eilen, lauantaina kävimme katsomassa sen Harry Potterin (kai mä julkaisinkin sen postauksen jo?), mukana oli myös V. Illalla vielä olin S:än ja T:n kanssa T:n luona. Lähdimme katsomaan kaupungin yöelämää, minä olin ksukina. Joka kesäinen markkinapubi saapui markkinoiden myötä jälleen tänne.
No, niin oli saapunut moni muukin. Pubissa oli siinä vaiheessa oikeastaan vain keski-ikäisiä kaljamahoja ja tupakka huulella olevia stetsonipäitä. Paikallisessa baarissa oli sen verran populaa ettei sinne sekaan meinannut mahtua. Miten aina mua tönitään tanssilattialla??
Mulla kuitenkin pituutta on 175 cm. ainakin...
Hitaiden aikoihin lähdettiin ja heitin mun ihanat tytöt kotia. Ennen sitä meinasin ajaa tahattomasti ainakin yhden aamuyön sankarin päältä... Eivät siis yhtääään katsoneet autoja kun menevät tien yli. Varsinkin kun nämä ihmiset, jotka omissa pienissä ja vähän isommissakin hoippuivat sieltä täältä auton ateen. Tuli mieleen joku sadistinen peli, jossa kaadetaan känniläisiä mahdollisimman paljon. Ne oli kuin zombeja. o__o
Onneksi olin hereillä ja ajoin tosi rauhallisesti.
En kuitenkaan törmännyt mihinkään tai kehenkään. (Meidän kylän keskustiellä on varmasti ainakin 7 suojatietä...)
T:n kanssa oli kamala nälkäkin ja ainoalle auki olevalle grillille oli kamala jono! Osa syy siihin miksi jouduin ajamaan tosi varovasti tielle tulevien ihmisten takia. Emme jääneet jonottamaan.
Tää city on toivoton. Koko ajan rakennetaan jotain kerrostaloja ja mietitään kuinka saataisiin paluumuuttajia tänne. Ja sitten työtä ei ole tarjolla....
Niih btw.. :D

Tänään oli siis MARKKINAT! Jihuu.
Näin kaikkia ihania ystäviä ja poikaystäväänikin törmäsin sattumalta. Ajattelin antaa vapaata musta =)
Kuulin kuinka Vicky Rosti lauloi Charlie Brownin ja monet muut klassikot ja näin monta tuttua ja ystävää <3
Markkinoilta mukaan tarttui ihana hopeoitu sormus, ihanat pidemmät korvikset ja Pandan lakutuote pussi. 5€ ja n.800 g lakua <3 Nam!
Illalla vielä mun kulta ja ystävä pariskunta tuli kylään. Pojat päivittivät kaksi tuntia mun konetta ja korjailivat  ja mitähän muuta tekivät tässä. Kone ainakin toimii :)
Me tytöt siivosimme korupakkini kuntoon. Löysin muutamia hopeoituja linkkirenkaita joita en tiennyt enää omistavani...

Tällainen ihana viikonloppu! <3 Nams!!!

(On muuten raivostuttavaa kun veli puhuu mikkiin seinän toisella puolen...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti