tiistai 20. syyskuuta 2011

Opiskelijaelämän synninpäästö

Tajusin juuri, että mull on täällä iltaisin niin tylsää, että olen alkanut seurata BIG BROTHERIA!
auttakaa mua! :O
Mä en ole toisen kauden jälkeen katsonut mitään muuta siitä kuin alkujaksot ja loppujakson, ja nyt jopa tiedän asukkaiden suhdekuvioita ja pelkään sanoa, että mua kiinnostaakin tuossa pari juttua mitä tulevaisuudessa niille tapahtuu.
Siis oikeesti :o
Mulla on siis todellakin täällä "nolife"-olo iltaisin kun pitää muiden elämää tuijottaa telkasta. Ei voi olla todellista o_O Häpeän itseäni -_-"
Ehkä mä alan seuraamaan tän illan jaksoa ja yritän sitten nukahtaa tämän mun järkyttävän ajatelman jälkeen, toivottavasti saan vielä unta :D
Ainii, kuumemittarissa oli lukema 37.1 en tiedä vielä menenkö aamulla kouluun, sen näkee sitten :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti