perjantai 19. elokuuta 2011

Rexin ja Lumon kuulumiset

Tein ystävälle kaulakorun ^^


Teinipeiliä Rexin kanssa :DD
Haluaisittekohan välillä tietää mitä mun elämäni eläimille kuuluu?
Huomasin, etten ole vähään aikaan maininnut Rexiä tai Lumoa näissä kirjoituksissa. Ihan muistin virkistykseksi, Lumo on syyrialainen hamsteri ja Rex koiranpentu touhukkaimmassa iässä.
Joskus taannoin kerroin Lumon uudesta puisesta ja hiljaisesta juoksupyörästä, joskus keskellä kuuminta kesää, Rex sai samassa paketissa Zooplussalta sen furminaattorin.
Lumon näin eilen juoksevan ensimmäistä kertaa juoksupyörässään :D Siis, aikasemmin olin vain ajatellut, että kai se hamsu sitä käyttää kun edellsitäkin käytti.
Rexin furminaattori on ollu muuten ihan huippu! Siis todellakin ne irtokarvat on vähentynyt huomattavasti siitä. Enää paita ei näytä ihan turkikselta sen jälkeen kun on rexin kanssa pyörinyt ja peuhannut. Ihan loistoa siis!
Eläimeni voivat siis hyvin, molemmat :)

Kävin tänään ostamassa koulurepun, olo oli kuin ekanluokan alussa :D Ihanaa! Mut pitäähän sitä reppu olla aikuisellakin. Tai nuorella, mikä mä olen? Onko 20 v. nuori vai aikuinen? Tehdään kompromissi ja olen täysi-ikäinen nuoriaikuinen.
Mutta nyt on reppu, hieno violettiruudullinen ja ihan itse valitsin ja maksoinkin...Mut Cittarissa onneksi oli nuo reput tarjouksessa, vaikkei ihan paras ihanin reppu tarjoukseen kuulunutkaan :( Sinne se jäi kauppaan odottamaan ihmisiä, jotka haluavat maksaa puolet kalliimman normaalihinnan siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti