maanantai 26. syyskuuta 2011

Sairastelu kyllästyttää

Maanantai aamuna krapula ja vapina... Joo, oli vähän vapinaa, mutta ei krapulaa :) Mutta eilinen meni nukkuessa, siis oikeasti, makasin sohvalla olohuoneessa ja yritin katsoa telkkaria, en varmaan saanut ainuttakaa ohjelmaa katsottua ilman että nukahdan. Pienempänä katsoin aina Muumeja kun olin kipeänä. Niin myös tein eilenkin, katsoin vanhoja jaksoja, joissa Mörkö tulee ensimmäisen kerran ja Muumipeikolla ja Niiskunedillä oli draamaa näkinkengästä :O
Tiedättekö muuten kuinka ärsyttävää on, kun tekee mieli lauaa, mutta vielä ei ole ääntä siihen riittävästi :(
Ainiin, katsoinhan mä eilen Naapurini Totoron, se oli aika ihana ja ihmettelen kun en ole aikasemmin sitä katsonut. En erityisemmin Animesta perustu, mutta nuo jotkut elokuvat ovat niin persoonallisia ja syvällisiä, ettei niille voi muuta kuin  katsoa. Joo, kyllä, onhan Muumitkin Japanissa tehty -mutta se on ihan eri asia.
Täällä mun hiirenkolossa pitäisi siivota, mutta koulusta on viime viikon tehtävät rästissä. Ärh. Eli teen tässä seuraavaksi ainakin tunnin verran tehtäviä. Onneksi tämä on varattu kokonaan itsenäiselle opiskelulle, eli mun ei tänään muuta tarvikaan tehdä. Huomenna voi sitten mennä reippaana kouluun :)
Tai ainakin mä haluan tehdä jotain, kun sairastelu alkaa kyllästyttää.
Lauantaina olin koko päivän syysmarkkinoilla, ja kuten ajattein, multa ei paljoa irronnut ääntä :D Ja arvatkaa olinko myyjänä ... :D Mutta nyt pystyy jo taas puhumaan jotain :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti